Ygs itiraz dilekçesi örneği

5 Mayıs 2011 Perşembe


35 yorum:

  1. ya dilekçeyi eğer e-posta yoluyla göndesek olmaz mı illa ki ankaraya mı gönderilecek hem zaten ankarada bile oturmuyoruz nasıl olacak o zaman eğer net bir bilgi verirseniz çok mutlu oluruz ..şimdiden tşkler ediyorum...

    YanıtlaSil
  2. belkide mağdur4 Mayıs 2011 13:24

    Yanlış okuyun strese sokun milleti ki zaten güven kalmamış size, sınav sonuçlarının tekrardan okunması için tutup bide ücret isteyin bu nasıl bi vicdansızlıktır yahu ee pes !

    YanıtlaSil
  3. Ben ankara dşındaym ve dlekçeyi nerden bulucam nasıl gönderecem bi bilgi verirmisinz ?

    YanıtlaSil
  4. Ayrıca ygs sonçları açkladgndan beri puanım barajın üstünde görnyrdu 2 gndr barajın altında görnyr. Ne yapmlym yardımcı olun lütfen ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. barajı geçememişindir

      Sil
  5. ilk önce panik yapmayın. yukarıdaki banka hesap numaralarından birine 5 tl yatırın ve yazının en altında ek1 isimli dilekçeyi doldurun. dilekçeyi ve dekontu ptt kargoyla veya diğer kargo şirketleriyle ösym ye gönderin. ösymnin adresine (ÖSYM Başkanlığı (SHB) 06538 Bilkent-ANKARA) gönderin.

    YanıtlaSil
  6. dilekçedeki sınav dönemi yazan yer nasıl doldurulacak?

    YanıtlaSil
  7. boş bırak gereksiz orası. bu genel dilekçe olduğu için yılda iki kez yapılan sınavlar için oraya bilgi yazılıyor. ygs yılda sadece bir kez olduğu için bir şey yazman gerekmiyor.

    YanıtlaSil
  8. yaa hem 3 Tl hem 5 TL mi yatırcaz bilgi verirmisniz?

    YanıtlaSil
  9. sınav sonucunun tekrar okunması için sadece 5 TL yatırman gerekiyor.

    YanıtlaSil
  10. arkadaslar dilekçede sınav dönemi var oraya ne yazmamız gerekıyo soylersenız sevınırım teşekkurler.

    YanıtlaSil
  11. boş bırakılacak. çünkü ygs senede bir kez yapılıyor. bu dilekçe genel dilekçe olduğu için senede iki kez yapılan sınavlar için dönem yazmak gerekir. ygs için yazmana gerek yok, boş bırak.

    YanıtlaSil
  12. ösym verdiğiniz cevaplara önce siz inanın sonra bize yutturmaya çalışın...

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar bu dilekçenin çıktısını mı alıcaz acaba ?

    YanıtlaSil
  14. tabiki çıktısını alacaksın ve dolsuracaksın. banka hesap numaralarına 5 tl yatırıp kargoyla ösym ye göndereceksin. işlem bu kadar.

    YanıtlaSil
  15. arkadaşlar dilekçede sınav adı ve yılı yazan bölüme ne yazıyoruz yanlış birşey yapmak istemiyorum tam olarak ne yazacağımı söyler misiniz?

    YanıtlaSil
  16. 2011 ygs yazacaksın

    YanıtlaSil
  17. ya ben göndermek istiyorum dilekçede talep dediği yere ne yazıyoruz yardımcı olun yaa

    YanıtlaSil
  18. ygs 2011 sınavımın tekrar okunmasını istiyorum diyeceksin.

    YanıtlaSil
  19. ya bişey daha sorucam dilekçeyi yazdıktan sonra zarfın üstüne ne yazıcaz adres olarak ve bankaya hangi hesap numarasına yatırcaz 5 tl yi

    YanıtlaSil
  20. Adres:ÖSYM Başkanlığı (SHB) 06538 Bilkent-ANKARA

    Banka Hesap No: TR970001000830060320685001 ıban numaralı hesaba git ptt den yatır. bankanın hangisi olduğunu bilmene gerek yok. Bu numara zaten sadece bir bankaya aittir.

    YanıtlaSil
  21. bu blog gerçekten çok başarı oldu ygs itiraz aşamasında emeği geçen ve destek veren herkese teşekkürler. Her türlü katkınızı bekliyoruz. osymsinavlari@gmail.com mail adresimizden veya iletişim bölümünden katkılarınızı bekliyoruz. Facebook ve twitter sayfamızıda beğenerek veya takip ederek yayınlarımızı herkese duyurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  22. İtiraz için bugün gittim arkadaşlar,hesap numarası ösym'ye ait ama kullanılmıyor yani hesap boşta imiş..Ösym diyor ki bize,hatayı da yaparız,itirazınızı da kabul etmemek için ugraştırırız sizi koyun sürüleri diyor!Siz hala girin sınavlara diyor! neyse benden söylemesi boşuna sıra beklemeyin..

    YanıtlaSil
  23. yaa benimde kendi bölümümün puanları çıkmadı akadaşlar hiç yazmıyor nasıl tercih yaapcam bilmiyorum dilekçe gönderecektim deryaa hesap kullanılmıo diyince bende vazgeçtim

    YanıtlaSil
  24. ösym yi arayıp sorun. mutlaka dilekçe yazıp gönderin. hesap numasında problem olduğu söyleniyor Derya hanım tarafından. bunu telefonla ararsanız düzeltirler diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  25. 2 gündür arıyorum ama hep meşğül süreklii ve cumaya çok az kaldı dilekçe verdimde gittide cvb gelecekte ben ne zaman yapacaksam artık tercihi..

    YanıtlaSil
  26. bence pes etmeden devam edin. aldığınız puan gerçekten yanlışsa bu hak meselesi. gerekirse mahkemeye verirsiniz. hakkınızı aramaktan geri durmayınız. ülkemiz bir hukuk devleti. er yada geç hatadan dönülür. sizin gibiler için ösym bir açıklama yapacaktır diye düşünüyorum. ygs de yapmıştı çünkü. ne diyelim umarım probleminiz çözülür.

    YanıtlaSil
  27. yok yaa arkadaşlar arıyorum arıyorum çıktıgı yokk allah kahretsin böyle işi bu sene son şansımdı dedim girdim sınava ne umutla beklerken neler geldii berbat edip bıraktılar bu yıl yaa resmen hak yiyorlarr

    YanıtlaSil
  28. arkadaslar ösym nin kendi sitesindeki genel amaçlı dilekçe örneğinde ÖSYM numarası yazıyor acaba bu ne oluyor.ben tercih listemin tekrar incelenmesi için itirazda bulunucam buda gene genel amaclı dilekçeden oluyor demi .. lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
  29. evet genel amaçlı dilekçe ile başvuracaksın. referans no ise aday işlemleri sistemi yani tercihleri sınav başvurularını tc kimlik no ve şifremizle yaptığımız yerden alıyorsun.

    YanıtlaSil
  30. peki bankaya gidip hesap numarası vermeme gerek var mı..sonuçta bankaya gittiğimde ösymnin hesap numarası onların elinde vardır demi : )

    YanıtlaSil
  31. arkadaşlar genel amaçlı dilekçe örneğinde ÖSYM Numarası diyor 10 haneli .bu evrak referans numrasıysa bırbını tutmuyor öburu 17 haneli.lütfen yardımcı olun bende ösym yarın tercih listem için itiraz dilekçesinde bulunucam.

    YanıtlaSil
  32. karıştıracak bir şey yok. bu yazının başındaki dilekçe örneğini indir. tc kimlik no sol üstteki hane. oraya tc ni yaz. yan tarafına referans noyu yaz ve diğer bilgileri doldur. bankaya da ücreti önce yatır tabi.

    YanıtlaSil
  33. yanlış yatan harç ücreti nasıl düzelir

    YanıtlaSil
  34. ya ben de mağdurum ve nasıl dilekçe yazacağımı da bilmiyorum herkes bi kafadan konuşuyor ... ben adana da oturuyorum illa ankaraya mı gitmem gerekiyor... bi bilgi verin... ayrıca ygs kitapçıklarındaki cevaplarıma nasıl nerden ulaşabilirim...lütfen biri bişi yazsın...

    YanıtlaSil

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren yorumlar onaylanmamaktadır.

Herhangi hesaba sahip değilseniz aşağıdaki yorumlama biçimini Anonim seçerek yorum yapabilirsiniz.

sınav bilgileri, ösym sınavları, meb sınavları, okulistik, e-okul, aof buro, aöf büro, spk lisanslama sınavı, aöf, açık öğretim sınavı, açık öğretim çıkmış sorular, aöf çıkmış sorular, aöf ders notları, aöf sınav sonuçları, aöf ders anlatım videoları, aöf ara sınav soruları, aöf final sınavı soruları, aöf bütünleme sınavı soruları, aöf kayıt yenileme işlemleri, aöf harç ücretleri, aykü testi, çalışma kitabı cevapları, aday işlemleri sistemi, spk lisanslama sınavı, türkçe çalışma kitabı cevapları, fen ve teknoloji çalışma kitabı cevapları, ingilizce çalışma kitabı cevapları, matematik çalışma kitabı cevapları, fizik çalışma kitabı cevapları, kimya çalışma kitabı cevapları, din kültürü çalışma kitabı cevapları, vatandaşlık çalışma kitabı cevapları, almanca çalışma kitabı cevapları, fransızca çalışma kitabı cevapları, geometri çalışma kitabı cevapları